درباره وبلاگ


سلام امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد نظر هم یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • سلام. اول ادرس مارا در وبلاگ یا وبسایت خود ثبت کنید و بعد وبلاگ یا وبسایت خودرا ثبت کنید با تشکر








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 39071
تعداد مطالب : 174
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Online User

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

.


تماس با ما

کد هدایت به بالا








دانلود ها
دانلود بازی ها، دانلود اهنگ ها، دانلود فیلم ها، دانلود نمونه سوالات پایه ی هفتم،دانلود شهر های زیبا،دانلود عکس های زیبا و خنده دار




با نرم افزار Supercars شما میتوانید در یک محیط بسیار ساده با بهترین ماشین های حال حاضر جهان آشنا شوید. این نرم افزار اطلاعاتی بسیار کاملی از مشخصات برترین ماشین های روز جهان را در اختیار شما قرار میدهد. این اطلاعات نظیر : سرعت، شتاب صفر تا صد، گنجایش موتور، تعداد سیلندر و وزن ماشین میباشد. برای دانلود نرم افزار و دیدن تصاویر بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

نرم افزار شناخت ماشین های روز دنیا Supercars v1.0 - آندروید


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید



پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, :: 12:5 قبل از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

در بازی هیجانی Space Out شما باید که با غلبه بر نیروی جاذبه بتوانید دیوارهای آجری را با توپ بشکنید. شما هر چه بیشتر بلوک های چیده شده را واژگون کنید امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد. این بازی در فضا انجام میگیرد پس نیروی جاذبه بر روی پرتاب شما حتما تاثیر خواهد گذاشت. برای دانلود بازی و دیدن تصاویر بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

بازی جالب شکستن آجر در فضا Space Out v1.51 - آندروید


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید



پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, :: 12:5 قبل از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

در بازی جالب NinJump Deluxe شما در نقش یک نینجا باید به سمت بالا پرش نمایید. شما باید از هیولاها و تله هایی که در طول مسیر شما قرار دارند به سختی عبور کنید. اگر شما موفق به عبور از تله ها نشوید در آن گرفتار خواهید شد. این بازی توانسته در گوگل پلی بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود داشته باشد. برای دانلود بازی و دیدن تصاویر بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

بازی جذاب پرش نینجا NinJump Deluxe v1.0.2 - آندروید


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید



پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, :: 12:4 قبل از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

N.O.S. Car Speedrace یک بازی هیجانی ماشین سواری در سبک ریسینگ برای آندروید میباشد. در این بازی شما وارد مسابقات شده و با سایر رقبا باید مسابقه دهید. مسابقات این بازی در پیست های ناهموار و بیضی شکل برگزار میشود. شما در این بازی میتوانید ۱۲ نوع اتومبیل مختلف را به دلخواه انتخاب کنید. برای دانلود بازی و دیدن تصاویر بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

بازی زیبای ماشین سواری N.O.S. Car Speedrace v1.22 - آندروید


icon برای دانلود اینجا کلیک کنید



پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, :: 12:1 قبل از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور
این برنامه بدون شک بهترین و قدرتمندترین نرم افزار عکاسی و فیلم برداری در گوشی های اندرویدی است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: حالت تشخیص چهره، حالت تثبیت کننده عکس، وجود افکت های فراوان، امکان عکاسی پشت سر هم و ... اشاره کرد. اگر از تلفن همراه خود به عنوان یک دوربین عکاسی استفاده می کنید، حتما این نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 4.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 33.1 مگابایت


یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, :: 3:17 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور
این نرم افزار برای اجرای سریع و آسان برنامه ها و بازی ها، ساده ترین شکل ممکن را فراهم می کند. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود برنامه هایی که به دنبال آن ها می گردید را به راحتی پیدا کرده و آن ها را اجرا کنید.
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.1 مگابایت


یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, :: 3:17 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور
این نرم افزار برای مدیریت حرفه ای جیمیل ارائه شده است. با این برنامه می توانید وارد ایمیل خود شوید و از خدمات بی نظیر و قدرتمند آن بهره مند شوید. این نرم افزار شامل قابلیت هایی پیشرفته مانند: برنامه ریزی برای فرستادن ایمیل، دسترسی به پیام ها در محیط ساده و تعویق پیام های ایمیل است. 
 


یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, :: 3:16 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور
حتما شما با نرم افزار GO Launcher EX آشنا هستید، این نرم افزار قدرتمندترین لانچر موجود برای گوشی های اندرویدی است و دارای بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان است. این برنامه شما را قادر می سازد، که بیش از 10 هزار پوسته را در تلفن همراه خود نصب کنید یا این که با استفاده از ویدجت اختصاصی و تصویر زمینه های متعدد صفحه نمایش و منوی تلفن همراه خود را متحول کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: مرتب کردن شماره ها به ترتیب حروف الفبا، وجود صحنه های سه بعدی، وجود انواع پوسته برای تمامی سلیقه ها و ... اشاره نمود.
 
 
 


یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, :: 3:15 بعد از ظهر ::  نويسنده : رضا خسروخاور

صفحه قبل 1 صفحه بعد